Ιστοσελίδα preJuniors

Η τάξη των Pre-junior είναι σχεδιασμένη για παιδιά 5-6 ετών. Η διδακτέα ύλη καθώς και η μεθοδολογία που χρησιμοποιείται από τους εκπαιδευτικούς μας βασίζεται στις γνώσεις, στο γλωσσικό υπόβαθρο καθώς και στις δεξιότητες των παιδιών αυτής της ηλικίας.

Οι μαθητές μας βιώνουν τα Αγγλικά ως μέσω επικοινωνίας μέσα σε ένα θετικό περιβάλλον στο οποίο καλλιεργείται το ομαδικό πνεύμα και η αγάπη για την εκμάθηση της ξένης γλώσσας...

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΩΝ PRE-JUNIORS ΚΑΙ Η ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ 

  • Το παιδί των 6-7 ετών μαθαίνει παίζοντας και μέσα από ευχάριστες δραστηριότητες.
  • Οι εμπειρίες του στην ξένη γλώσσα πρέπει να είναι θετικές και ευχάριστες. Αυτό ενδυναμώνει τη μνήμη του.
  • Δεν πρέπει να πιέζεται να μιλήσει Αγγλικά από την αρχή.
  • Το ότι το παιδί ανταποκρίνεται στο άκουσμα της γλώσσας είναι ήδη ένα θετικό βήμα. Αργότερα θα ανταποκριθεί μόνο του με απλό γλωσσικό τρόπο.
  • Το παιδί αυτής της ηλικίας βρίσκεται ακόμα στο στάδιο της εξέλιξης της αδρής και λεπτής κινητικότητας. «Επεξεργάζεται» το συντονισμό και τις δεξιότητες χεριού – ματιού, οι οποίες θα του χρειαστούν αργότερα στο στάδιο της ανάγνωσης και της γραφής.
  • Στην πρώτη σχολική ηλικία, το παιδί βρίσκεται ακόμα σε ένα προκαταρκτικό στάδιο ανάγνωσης και γραφής. Μην του ζητάτε να διαβάσει και να γράψει.
  • Η μέθοδος που χρησιμοποιούμε συμβάλλει στην ανάπτυξη των γλωσσικών, ψυχοκινητικών, συναισθηματικών, πνευματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων του παιδιού. 

ΠΩΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ Ξ.Γ. ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ

  • Αντιλαμβάνεται την έννοια των καινούριων λέξεων βλέποντας κάρτες με τις εικόνες των αντιστοίχων αντικειμένων.
  • Ακούει στην κασέτα τις καινούριες λέξεις με τη σωστή προφορά τους και μέσα από μία σειρά εικόνων, επιλέγει κάθε φορά την αντίστοιχη και τη δείχνει.
  • Μαθαίνει να καταλαβαίνει και να “παίζει θέατρο” μέσα από ιστοριούλες με δράση, οι οποίες το βοηθούν να εξασκήσει την κινητικότητά του.
  • Μαθαίνει τραγούδια, μελωδίες και ποιηματάκια.
  • Παρακολουθεί ευχάριστα σκετς και κόμικς στο βίντεο.
  • Μαθαίνει να ερμηνεύει απλούς διαλόγους μέσα στην τάξη.
  • Εξασκεί το “ενεργητικό” λεξιλόγιό του ζωγραφίζοντας και συναρμολογώντας εικόνες. 

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 

  • Είναι πολύ σημαντικό να του παρέχετε συναισθηματική σταθερότητα.
  • Να το ενθαρρύνετε και να αναγνωρίζετε τον κόπο του.
  • Να επαινείτε τις προσπάθειές του, όσο μηδαμινές κι αν σας φαίνονται. Είναι μεγάλο κατόρθωμα για το παιδί να μπορέσει να πει “Hello!”
  • Παίξτε μαζί του. Τραγουδείστε τα τραγούδια που μόλις έχει μάθει στην ξενόγλωσση τάξη.
  • Χρησιμοποιήστε τη μέθοδο της “άμεσης επαναφοράς”. Ρωτήστε: “Τί σου άρεσε σήμερα;” ή “Τί σου έκανε εντύπωση σήμερα;” “Ποιά λεξούλα θυμάσαι πιο πολύ; Γιατί;” “Θέλεις να μου τη μάθεις κι εμένα;”
  • Ζητήστε του να σας “διδάξει” αγγλικά.
  • Αγνοήστε τα λαθάκια που γίνονται. Ο χρόνος και η γνώση θα τα σβήσουν.