Τμήματα Αγγλικών για μαθητές

Τμήματα Αγγλικών για μαθητές

Οι καθηγητές μας χρησιμοποιούν διδακτικές μεθοδολογίες κατάλληλες για τους νεαρούς μαθητές μας. Προετοιμασία για τις εξετάσεις FCE, ECCE, B2, CPE, ECPE και C2

PRE-JUNIOR

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΩΝ PRE-JUNIORS ΚΑΙ Η ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ

  • Το παιδί των 6-7 ετών μαθαίνει παίζοντας και μέσα από ευχάριστες δραστηριότητες.

  • Οι εμπειρίες του στην ξένη γλώσσα πρέπει να είναι θετικές και ευχάριστες. Αυτό ενδυναμώνει τη μνήμη του.

  • Δεν πρέπει να πιέζεται να μιλήσει Αγγλικά από την αρχή.

  • Το ότι το παιδί ανταποκρίνεται στο άκουσμα της γλώσσας είναι ήδη ένα θετικό βήμα. Αργότερα θα ανταποκριθεί μόνο του με απλό γλωσσικό τρόπο.

  • Το παιδί αυτής της ηλικίας βρίσκεται ακόμα στο στάδιο της εξέλιξης της αδρής και λεπτής κινητικότητας. «Επεξεργάζεται» το συντονισμό και τις δεξιότητες χεριού – ματιού, οι οποίες θα του χρειαστούν αργότερα στο στάδιο της ανάγνωσης και της γραφής.

  • Στην πρώτη σχολική ηλικία, το παιδί βρίσκεται ακόμα σε ένα προκαταρκτικό στάδιο ανάγνωσης και γραφής. Μην του ζητάτε να διαβάσει και να γράψει.

  • Η μέθοδος που χρησιμοποιούμε συμβάλλει στην ανάπτυξη των γλωσσικών, ψυχοκινητικών, συναισθηματικών, πνευματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων του παιδιού. 

ΠΩΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ Ξ.Γ. ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ

  • Αντιλαμβάνεται την έννοια των καινούριων λέξεων βλέποντας κάρτες με τις εικόνες των αντιστοίχων αντικειμένων.
  • Ακούει στην κασέτα τις καινούριες λέξεις με τη σωστή προφορά τους και μέσα από μία σειρά εικόνων, επιλέγει κάθε φορά την αντίστοιχη και τη δείχνει.
  • Μαθαίνει να καταλαβαίνει και να “παίζει θέατρο” μέσα από ιστοριούλες με δράση, οι οποίες το βοηθούν να εξασκήσει την κινητικότητά του.
  • Μαθαίνει τραγούδια, μελωδίες και ποιηματάκια.
  • Παρακολουθεί ευχάριστα σκετς και κόμικς στο βίντεο.
  • Μαθαίνει να ερμηνεύει απλούς διαλόγους μέσα στην τάξη.
  • Εξασκεί το “ενεργητικό” λεξιλόγιό του ζωγραφίζοντας και συναρμολογώντας εικόνες. 

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

  • Είναι πολύ σημαντικό να του παρέχετε συναισθηματική σταθερότητα.
  • Να το ενθαρρύνετε και να αναγνωρίζετε τον κόπο του.
  • Να επαινείτε τις προσπάθειές του, όσο μηδαμινές κι αν σας φαίνονται. Είναι μεγάλο κατόρθωμα για το παιδί να μπορέσει να πει “Hello!”
  • Παίξτε μαζί του. Τραγουδείστε τα τραγούδια που μόλις έχει μάθει στην ξενόγλωσση τάξη.
  • Χρησιμοποιήστε τη μέθοδο της «άμεσης επαναφοράς». Ρωτήστε:
    «Τί σου άρεσε σήμερα;» ή
    «Τί σου έκανε εντύπωση σήμερα;»
    «Ποιά λεξούλα θυμάσαι πιο πολύ; Γιατί;»
    «Θέλεις να μου τη μάθεις κι εμένα;»
  • Ζητήστε του να σας «διδάξει» αγγλικά.
  • Αγνοήστε τα λαθάκια που γίνονται. Ο χρόνος και η γνώση θα τα σβήσουν. 

PRELIMINARY 1

ΠΡΟΣ ΓΟΝΕΙΣ/ΚΗ∆ΕΜΟΝΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ PR1

Αγαπητοί γονείς,

Στα προκαταρκτικά τµήµατα λοιπόν ακολουθούµε το T.P.R. (Total Physical Response), µια µέθοδο που ζητά απο τα παιδια να αντιδρασουν σωµατικά σε παραγγέλµατα και οδηγίες, ουσιαστικά ζώντας την γλωσσα.

Ο δάσκαλος χρησιµοποιεί τις εκφράσεις του προσώπου του, τις κινήσεις των χεριών και όλου του σώµατος και τη µίµηση, χωρίς να χρειαστεί να χρησιµοποιήσει τα ελληνικά.

∆ίνουµε επίσης µεγάλη βάση και στους διαφορετικούς τύπους µάθησης: Υπάρχουν µαθητές που είναι οπτικοί τύποι, γι\ αυτό και προσπαθούµε να χρησιµοποιούµε στην τάξη πολλά οπτικά βοηθήµατα, όπως τον πίνακα (που εξακολουθεί, παρόλη την εξέλιξη της τεχνολογίας, να είναι ο καλύτερος φίλος του δασκάλου), τα F/Cs-εικόνες που δείχνουν το αντικείµενο που µαθαίνουµε, χωρίς να χρειάζεται καµία επιπλέον εξήγηση, posters και τώρα πια και παρουσιάσεις µέσω Η/Υ.

Αλλοι µαθητές είναι ακουστικοί τύποι , γι' αυτό και ακούµε τους διαλόγους του βιβλίου µας, παίζουµε παιχνίδια για τη σωστή προφορά των λέξεων και τραγουδάµε. Άλλοι πάλι είναι και τα δύο µαζί, και άλλοι µαθαίνουν καλύτερα όταν κάνουν χειροτεχνίες και απασχολούν τα χέρια τους µε το αντικείµενο που πρέπει να µάθουν, για το λόγο αυτό έχουµε πραγµατικά-τρισδιάστατα αντικείµενα, φτιάχνουµε µικρές κατασκευές και παίζουµε θεατρικά σκετς στην τάξη. Όλα τα παραπάνω βρίσκουν εφαρµογή σε αυτό που ονοµάζουµε Communicative Language Teaching ή αλλιώς Επικοινωνιακή Μέθοδο ∆ιδασκαλίας και είναι µια προσέγγιση της διδασκαλίας που βασίζεται στην άποψη ότι το να µάθει κανείς µια γλώσσα, σηµαίνει να επικοινωνεί επαρκώς µε τον κόσµο που βρίσκεται έξω από την τάξη. Ο στόχος λοιπόν είναι να µάθουν οι µαθητές µας να επικοινωνούν στα αγγλικά. Έτσι, δίνουµε έµφαση στο νόηµα και στη χρήση της γλώσσας και ο ρόλος ο δικός µας είναι να τους διευκολύνουµε, να τους βοηθήσουµε και να τους ενθαρρύνουµε να µιλήσουν και στη συνέχεια να γράψουν στα αγγλικά. Αυτό το πετυχαίνουµε µε µια σειρά από δραστηριότητες που περιλαµβάνουν είτε ολόκληρη την τάξη-σαν οµάδα, είτε ζευγάρια µαθητών.

Οι µαθητές µας υποδύονται ρόλους, παρουσιάζουν τους διαλόγους του βιβλίου, παίζουν παιχνίδια, εµπλέκονται σε διαδικασιες επίλυσης προβληµάτων... Εκτός όµως από τον προφορικό λόγο, φέτος τα παιδιά θα αρχίσουν να γράφουν και είναι πολύ σηµαντικό για µας η προετοιµασία των Projects ή των εργασιών που θα τους αναθέτουµε. Τα Projects βοηθούν πάρα πολύ τους µαθητές, κυρίως γιατί η δηµιουργία τους είναι αποκλειστική ευθύνη του καθενός µαθητή ξεχωριστά. Το κάθε παιδί το ετοιµάζει µε βάση τις δυνατότητές του, τα ενδιαφέροντά του, τις δεξιότητές του. Είναι ο καθρέφτης όλων όσων έχει µάθει.

Έχουµε παρατηρήσει πως ακόµη και µαθητές που δε συµµετέχουν πρόθυµα στις δραστηριότητες της τάξης, όταν έχουν να ετοιµάσουν Project, βάζουν όλα τους τα δυνατά. Το Project, εκτός από να το ετοιµάσει ο µαθητής απλώς στο σπίτι του και να το φέρει στο δάσκαλο, θα πρέπει και να το παρουσιάσει στους συµµαθητές του. Από µόνο του λοιπόν είναι multi-tasking, συµπεριλαµβάνει και τις τέσσερις δεξιότητες που θα πρέπει να αναπτύξουν τα παιδιά: τη γραφή, την ανάγνωση και τον προφορικό λόγο (ο µαθητής µιλάει, αλλά και ακούει το συµµαθητή του.)

Στο τέλος της χρονιάς ο µαθητής παίρνει όλα τα Project που ετοίµασε και στη συλλογή αυτή, φαίνεται ξεκάθαρα η πρόοδός του. Είναι το portfolio που αποδεικνύει πόσο δούλεψε και πόσα έµαθε στη διάρκεια της πρώτης προκαταρκτικής. Θα θέλαµε να σας ενηµερώσουµε για το καινούργιο πρόγραµµα εκµάθησης της Αγγλικής γλώσσας µε χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή που σας παρέχει το σχολείο µας. Το Belt Study System χρησιµοποιεί ένα πρωτοποριακό multimedia σύστηµα επανάληψης-µελέτης της Αγγλικής γλώσσας. Η µελέτη αυτή αφορά συνολικά στην ύλη του επιπέδου που ανήκει ο µαθητής και παράλληλα αναπτύσσει σωστά όλες τις δεξιότητες της γλώσσας (οµιλία, ακουστική, ανάγνωση, γραφή).

Επίσης, µε την χρήση του Belt Study System ο µαθητής επιπλέον αποκοµίζει τα παρακάτω οφέλη:

  • Αποκτά µεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.
  • Μαθαίνει να µελετάει σωστά στηριζόµενος στις δυνάµεις του.
  • ∆ουλεύει στο δικό του ρυθµό και βλέπει άµεσα τα αποτελέσµατά του.

Το σχολείο µας παρέχει σε κάθε µαθητή εντελώς δωρεάν 1 ώρα κάθε εβδοµάδα για να κάνει την εξάσκησή του στο Computer Lab.

Οι µέρες τις οποίες µπορεί να έρθει ο µαθητής/τρια είναι κάθε Τετάρτη ή Πέµπτη από τις 3:00µµ εως τις 9:00µµ. Το µόνο που χρειάζεται είναι η αγορά του ακόλουθου βιβλίου Belt Study System για την A' Junior - Binary Logic. Όσοι ενδιαφέρονται για να κάνουν χρήση του προγράµµατος παρακαλούνται να επικοινωνήσουν µε την κ. Χρηστίδη Έλενα, υπεύθυνη του εργαστηρίου Η/Υ για να κλείσουν το ραντεβού τους. Το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι 210-4173892

PRELIMINARY 2

ΠΡΟΣ: ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Β' ΠΡΟΚΑΤΑΡΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ (PR2 CLASS)

ΘΕΜΑ: Επιλογές προγραµµάτων Σπουδών Αγγλικής Γλώσσας

Αγαπητοί γονείς και σπουδαστές, Με την ολοκλήρωση του προκαταρτικού (preliminary) κύκλου σπουδών θα θέλαµε να σας ενηµερώσουµε ότι υπάρχουν διάφορα προγράµµατα για τη συνέχιση της εκµάθησης της Αγγλικής Γλώσσας.

Τα προγράµµατα αυτά έχουν σχεδιαστεί µετά από εκτεταµένη και εµπεριστατωµένη ανάλυση των σύγχρονων εκπαιδευτικών αναγκών και τα εφαρµόζουµε µε επιτυχία επί σειρά ετών. 

ΕΠΙΛΟΓΗ Α'

Ταχύρυθµα τµήµατα (6 ώρες την εβδοµάδα / ∆ευτέρα - Τετάρτη - Παρασκευή). Τα τµήµατα αυτά δίνουν την δυνατότητα κάλυψης έξι τάξεων µέσα σε τέσσερα χρόνια, δουλεύοντας µόνο χειµώνα. Μετά την τέταρτη χρονιά, οι µαθητές θα είναι έτοιµοι για τις εξετάσεις First Certificate (Lower του πανεπιστηµίου Cambridge) και ECCE (Lower του πανεπιστηµίου Michigan).

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ

Οι ακόλουθες τρεις προϋποθέσεις θεωρούνται απαραίτητες για την οµαλή και απρόσκοπτη παρακολούθηση του εντατικού κύκλου σπουδών:

  1. Ο / Η µαθητής/τρια να έχει τελειώσει την Β' Προκαταρτική τάξη [PR 2]
  2. Η επίδοσή του / της να είναι άριστη.
  3. Να υπάρχει χρόνος και όρεξη για πολλή δουλειά.

Πιστεύουµε ότι µόνο κάτω από αυτές τις προϋποθέσεις δεν θα υπάρξουν παρενέργειες που θα ζηµιώσουν την εξέλιξη του / της µαθητή/τριας. 

ΕΠΙΛΟΓΗ Β'

Απλά χειµερινά τµήµατα (4 ώρες την εβδοµάδα / ∆ευτ. - Τετ. - Παρ. ή Τρ. - Πέµ.) σε συνδυασµό µε θερινά εντατικά. ∆ίνουν τη δυνατότητα κάλυψης δύο τάξεων το χρόνο.

Εάν ενδιαφέρεστε για τα καλοκαιρινά τµήµατα της Α τάξης, σας πληροφορούµε ότι τα θερινά µαθήµατα αρχίζουν στις συνήθως στις 13 Ιουνίου και τελειώνουν στο τέλος Ιουλίου.

Όσοι από εσάς θα θέλατε περισσότερες πληροφορίες ή να συζητήσετε τυχόν προβληµατισµούς για την περαιτέρω εξέλιξη του παιδιού σας στη ξενόγλωσση εκπαίδευση, η ∆ιευθύντρια Σπουδών θα είναι στη διάθεσή σας από τις 10 Ιουνίου έως τις 27 Ιουλίου, αφού πρώτα κλείσετε ραντεβού στη Γραµµατεία.

PROFICIENCY 1 και 2

ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ MICHIGAN PROFICIENCY

  • Εξεταστικές Περίοδοι MICHIGAN ECPE
    Οι επίσημες εξετάσεις MICHIGAN (ECPE) διοργανώνονται από την Ελληνοαμερικανική Ένωση δύο φορές το χρόνο, κάθε Μάιο και Νοέμβριο. Τα θέματα καθώς και η διόρθωση είναι αποκλειστική ευθύνη του ELI-UM (English Language Institute, University of Michigan).
  • Αιτήσεις Συμμετοχής
    Οι αιτήσεις συμμετοχής για τις αντίστοιχες περιόδους υποβάλλονται το Σεπτέμβριο (για τις εξετάσεις Νοεμβρίου) και το Μάρτιο (για τις εξετάσεις Μαίου) αντίστοιχα. Οι αιτήσεις καθώς και τα εξέταστρα συμμετοχής των σπουδαστών μας κατατίθενται ομαδικά από την γραμματεία του σχολείου μας και τα χρήματα εισπράττονται από την Ελληνοαμερικανική Ένωση για λογαριασμό του ELI-UM.
  • Βαθμολογία
  • Κάθε μάθημα βαθμολογείται ξεχωριστά και δεν γίνεται συμψηφισμός. Σε πιθανή αποτυχία σε ένα από τα επί μέρους μαθήματα, η εξέταση θεωρείται αποτυχημένη στο σύνολό της και θα πρέπει να επαναληφθεί την επόμενη εξεταστική περίοδο. Βαθμός προαγωγής είναι <65% σε όλα τα μαθήματα. Στην κατάσταση αποτελεσμάτων αναγράφεται P (Pass) ή F(Fail), καθώς και μία κατά προσέγγιση στατιστική ανάλυση για το κάθε μέρος της εξέτασης. Οι ενδείξεις είναι οι ακόλουθες: HP (Honors Pass), P (Pass), LP (Low Pass), BF (Borderline Fail), F (Fail).

[alert-warning]Σημείωση: Σε περίπτωση μεμονωμένης αίτησης επικοινωνήστε με την Ελληνοαμερικανική Ένωση, τηλ. 210-3680000. [alert-warning]

ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ CAMBRIDGE PROFICIENCY

  • Εξεταστικές Περίοδοι CAMBRIDGE
    Οι επίσημες εξετάσεις Cambridge [CPE] διοργανώνονται από το Βρετανικό Συμβούλιο δύο φορές το χρόνο, κάθε Μάιο και Δεκέμβριο. Τα θέματα καθώς και η διόρθωση είναι αποκλειστική ευθύνη του UCLES [University of Cambridge -Local Examinations Syndicate]
  • Αιτήσεις Συμμετοχής
    Οι αιτήσεις συμμετοχής για τις αντίστοιχες περιόδους υποβάλλονται τον Ιανουάριο [εξετάσεις Ιουνίου] και το Σεπτέμβριο [εξετάσεις Δεκεμβρίου]. Οι αιτήσεις καθώς και τα εξέταστρα συμμετοχής των σπουδαστών μας κατατίθενται ομαδικά από την γραμματεία του σχολείου μας και τα χρήματα εισπράττονται από από το Βρετανικό Συμβούλιο για λογαριασμό του UCLES.
  • Βαθμολογία
    Κάθε μάθημα βαθμολογείται ξεχωριστά. Όμως για την τελική βαθμολογία συμψηφίζονται όλοι οι βαθμοί των επί μέρους μαθημάτων και βγαίνει ο μέσος όρος.
    Ο βαθμός προαγωγής κυμαίνεται μεταξύ 60 - 63 % και αφορά το μέσο όρο όλων των μαθημάτων.
    Ο βαθμός Α αντιστοιχεί σε συνολικό ποσοστό επιτυχίας 80 - 100 %.
    Ο βαθμός Β αντιστοιχεί σε συνολικό ποσοστό επιτυχίας 70 - 79 %.
    Ο βαθμός C αντιστοιχεί σε συνολικό ποσοστό επιτυχίας 60 - 69 %.

    Η οριακή αποτυχία στις εξετάσεις [55 - 59 %] βαθμολογείται με D και ο βαθμός Ε αντιστοιχεί σε κάτω του 54 % συνολικού ποσοστού. Στην κατάσταση αποτελεσμάτων αναγράφεται ο γενικός βαθμός [A, B, C, D, E], καθώς και μια κατά προσέγγιση στατιστική ανάλυση της απόδοσης του εξεταζόμενου στα διαφορετικά μέρη της εξέτασης.

A, B, C, D, E, και Lower

Για περισσότερες Πληροφορίες επικοινωνήστε με τη γραμματεία μας.

IELTS/TOEFL

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ή ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ;

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ

Πλησιάζοντας το τελευταίο έτος του πανεπιστημίου οι περισσότεροι από σας θέλετε να συνεχίσετε τις σπουδές σας σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Τα εκπαιδευτικά ιδρύματα είναι πολλά και η απόφαση για την επιλογή του προγράμματος είναι δύσκολη. Συνήθως όμως δεν υπάρχει σωστή ενημέρωση για τα προγράμματα που προσφέρονται στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Γι’ αυτό το λόγο, οι περισσότεροι φοιτητές βασίζονται στη γνώμη φίλων και γνωστών που είτε σπούδασαν στο εξωτερικό ή ξέρουν κάποιον που το έκανε.

Η επιλογή όμως ενός εκπαιδευτικού προγράμματος δεν μπορεί να βασίζεται στις εμπειρίες και στις ανάγκες κάποιου άλλου.

Οι παράγοντες επιλογής πανεπιστημίου είναι πολλοί, οι πιο σημαντικοί όμως είναι:

  1. το ποσό των διδάκτρων και
  2. το κύρος του μεταπτυχιακού στην αγορά εργασίας. 

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ™

  • Πληροφορίες για σπουδές στη Μεγάλη Βρετανία μπορείτε να βρείτε στην σελίδα: http://www.internationaledu.net/english/admituk.htm

  • Πληροφορίες για τις αιτήσεις στις ΗΠΑ βρίσκονται στην σελίδα: http://www.ucc.ie/en/SIN/postgrad/HowtoapplyforPostgrads/ApplyingtoanAmericanUniversity

  • Ένας καλός οδηγός για τα καλύτερα πανεπιστήμια στην Μεγάλη Βρετανία είναι η ιστοσελίδα της εφημερίδας TIMES: http://www.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/education/good_university_guide

  • Λίστα με όλα τα Βρετανικά πανεπιστήμια βρίσκεται στη σελίδα: http://www.studyoverseas.com/universitiesuk.htm

  • Οι λίστες των καλύτερων πανεπιστημίων της Αμερικής βρίσκονται στην σελίδα: http://colleges.usnews.rankingsandreviews.com/usnews/edu/college/rankings

  • Λίστα με όλα τα Αμερικάνικα πανεπιστήμια βρίσκεται στη σελίδα: http://www.clas.ufl.edu/au/

  • Η ιστοσελίδα με τα μεταπτυχιακά προγράμματα στην Ελλάδα είναι: http://www.ypepth.gr/el_ec_category132.htm

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ

Μετά την επιλογή προγράμματος και ιδρύματος πολύ σημαντική είναι η σωστή προετοιμασία του φακέλου αίτησης.

Μία σωστά προετοιμασμένη αίτηση αυξάνει τις πιθανότητες εισαγωγής στο πανεπιστήμιο της επιλογής σας. Για αυτό το λόγο σημαντική είναι η έγκαιρη επικοινωνία με τα εκπαιδευτικά ιδρύματα που σας ενδιαφέρουν και η ενημέρωση για τα ENTRY REQUIREMENTS που ζητά το κάθε πανεπιστήμιο καθώς και τις προθεσμίες υποβολής αιτήσεων.

Ο πιο εύκολος τρόπος για να γίνει αυτό είναι μέσω διαδικτύου. 

Τα περισσότερα αγγλόφωνα πανεπιστήμια του εξωτερικού συνήθως ζητάνε τα ακόλουθα: 

  • Συμπληρωμένη αίτηση του πανεπιστημίου (στα Αγγλικά)
  • Τελική βαθμολογία του Πτυχίου και μετάφραση στα Αγγλικά από το Υπ.Εξ.
  • 2-3 Συστατικές επιστολές (στα Αγγλικά)
  • Βιογραφικό (στα Αγγλικά)
  • Personal Statement (μια γραπτή δήλωση στα Αγγλικά με τους λόγους που θέλετε να συνεχίσετε τις σπουδές σας)
  • Γλωσσικά πιστοποιητικά iBT TOEFL ή IELTS

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ IELTS – iBT TOEFL

Πλέον, η αξιολόγηση του επιπέδου σας στην Αγγλική γλώσσα αποτελεί προϋπόθεση για την κατοχύρωση θέσης σε πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών σε Πανεπιστήμια και εκπαιδευτικά ιδρύματα όπου τα Αγγλικά χρησιμοποιούνται ως γλώσσα διδασκαλίας καθώς και στα περισσότερα Ελληνικά μεταπτυχιακά προγράμματα.

Τα πιστοποιητικά που θεωρούνται απαραίτητα για την εισαγωγή σας σε τέτοιου είδους προγράμματα είναι τα: IELTS (www.ielts.org) ή iBT TOEFL (www.toefl.org)

Και τα δύο πιστοποιητικά είναι έγκυρα για μόνο δύο (2) χρόνια.

Να σημειωθεί ότι τα πιστοποιητικά αυτά δεν είναι διπλώματα γλωσσομάθειας

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ;

Ο χρόνος προετοιμασίας εξαρτάται από δύο παράγοντες:

  1. το γλωσσικό επίπεδο του σπουδαστή (είναι επιθυμητή η κατοχή των FCE ή ECCE ή B2) και
  2. το όριο βαθμολογίας που απαιτεί το κάθε εκπαιδευτικό ίδρυμα.

Για παράδειγμα, το Αγγλικό πανεπιστήμιο London School of Economics ζητά από τους ξένους φοιτητές να έχουν IELTS με minimum score 6.5 ή iBT TOEFL με minimum score 100. Και τα δύο αυτά score αντιπροσωπεύουν το γλωσσικό επίπεδο C2 (με άλλα λόγια να έχει κάποιος γνώσεις Proficiency). Ενώ, για παράδειγμα το πανεπιστήμιο του Manchester ζητά μόνο IELTS με minimum score 6 (που αντιστοιχεί σε επίπεδο Advanced). Πρέπει να σημειωθεί ότι τα Αμερικάνικα πανεπιστήμια καθώς και τα περισσότερα Ελληνικά αναγνωρίζουν μόνο το iBT TOEFL. 

ΤΜΗΜΑΤΑ IELTS και iBT TOEFL

Η προετοιμασία στα ταχύρυθμα τμήματά μας διαρκεί από έναν (1) έως και τρεις (3) μήνες. Τα τμήματα προετοιμασίας για τις εξετάσεις IELTS και iBT TOEFL είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε με εντατικούς ρυθμούς μέσα σε λίγες εβδομάδες ο φοιτητής:

  • να γνωρίζει ακριβώς τι απαιτείται από κάθε ενότητα της εξέτασης.
  • να έχει αυτοματοποιήσει τεχνικές που να τον βοηθούν να βρίσκει τις σωστές απαντήσεις μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα (Reading Module).
  • να μπορεί να ανταπεξέλθει με επιτυχία στην παραγωγή γραπτού λόγου (Writing Module).
  • να μπορεί με άνεση να εκφράζει τις απόψεις του για θέματα γενικού ενδιαφέροντος καθώς και να αναπτύσσει τις απόψεις του σε δίλεπτους μονολόγους (Speaking Module).
  • να είναι σε θέση να κατανοεί απλούς και σύνθετους διαλόγους καθώς και ομιλίες ακαδημαϊκού επιπέδου (Listening Module).